Orjinal Mesajı Yazan: raco55
ulan varya beni acayip uyuz ettin he:) :) al baba msn adresim ekle akşama seninle maç yapalım bakalım o akdar iyimisin dediğin kadar varmısın görelim
dass_ss@hotmail.com ekle de görelim bakaklım ne olucak
:D yaw sadece kendi fikrimi söylemistim hemen beni fifavatani haini yaptiniz:D
zaten silmissiniz mesajimi. eger art niyetim olsa habire agiz dalasina girerdim sizlerle.
ayrica ben cook süper oynadigimi söylemedim. kötü oynayipta güzel gol atabildigimi syöledim. hayatimda fifa06 yi belki 10 kere oynamamisimdir zaten simdi silindi.
:hihi:
sinirlenmeye gerek yok
demokrasi yok galiba fifa forumunda . hemen sildiler beni:,(