ne menüsü yaw...ben menü falan yapmıyorum ki...:)
ayrıca yapsam da hiç bir tarafa daha yakın olmaz emin olun..
bu arada şu tuhaf replikler...:D
evet ben bile bazen oynarken ..kendi sözüme kopuyorum...
yalzız bişey dikkatimim çekti...çok fazla "oooo kötü vurdu" gibi olumsuz replikler var...çok yakın geçse bile bazen ööle diyo..
pes 4 te de tam tersiydi..top 30 metre uzaktan gidiyo ..bizim sipker.."az farkala"...felam diyordu:D
bunlar normal arkadaşlar...hatta böyle olması daha iyi bence..hiç olmassa şennik olyo işte..
:D ama dayanamıcam..yakında yeni bir yama hazırlıcam...;)
sizlerinde oyun içinde olmasını istediğiniz,duymak istediğiniz replikler olursa..lütfen kendi sitemde bu konuyla ilgili olan bölümde dile getirin..bir kaç arkadaş yazmış..saolsunnar..yakında yapcam yamayı o yüzden acele ederseniz sevinirim...
kendi fikriniz olan bir repliği oyun içerisinde duymak eminim sizleride heyecanlandırcaktır...dimi...?;)
saygı dolu sevgiler..hepinize...canlarım benim...:o