yaw haklısın kardeşim..özür....ama şimdi sipkerin normal boyut 120 mb..felan...
benim yaptığım 140 civarı...bazen sapıtyo normal olarak...:D
yane...ilk başta ööle bi sorun yoktu...sonradan farkettim....1 tane dosya var ,üç kaat yapyo bana..
bir ara acaba konami bilerek 1 dosyayı arızalımı ayarlamış dedim kendi kendime:D
olur olur walla..neyse..şimdi sağlam..upload edecem sonra link vercem..ama tek kelimeyle mü-kem-mel oldu diye bilirim...benim içime acaip sindi..
demo olmasına rağmen pes4 ten kat kat daha heyecanlı ve iyi oldu replikler..
eski yeni karışık tabe......:D