Orjinal Mesajı Yazan: Black Cat
SAOLUN ARKADAŞLAR....
WALLA NE YAPIYORSAM SİZLER İÇİN YAPIYORUM.. :D
GÜZEL OYUNNNAR...
ŞUTLARINIZ "OOOOFFF DAĞLARA DAŞLARA" OLMASIN HİÇ.. :D
SAYGILAR.... ;)
eline,ağzına sağlık dostum.
bence gereksiz polomiklere girme,çünkü sen türkiyede bir ilki gerçekleştirdin,dünyanın en çok sevilen futbol oyununu türkçe sesli yaptın.daha iyisi yapılana kadar en iyisisin.tv ye çıkacak adamsın sen yaw. :hihi: bırak millet ne yazarsa yazsın :p ,sen işin bak.
pes-5 çıkar çıkmaz en full sürümünüde bekliyoruz he..