-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo o linkte her ne varsa bende açılmıo sorun bende mı ? :( Lak diye açılmaz, biraz bekleyeceksin yüklenmesini; veya linki tutup flashget'e at indir falan filan...
Eagle-Eye elensin diil elesin diyor ya nası dinledin. ilk kez eyvah demiş gs gol yiyince :) ümit kayıhan gibi kelini görüp altan girsin demiyoruz.... dinledikçe kopuyorum :D
takunya Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo o linkte her ne varsa bende açılmıo sorun bende mı ? :( Belki de sorun sende değil, link'tedir. Konuşarak halledebilirsiniz. Eheh, adamın günahını da almayın ama. Elensin demiyor, elesin diyor.
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye elensin diil elesin diyor ya nası dinledin. ilk kez eyvah demiş gs gol yiyince :) ümit kayıhan gibi kelini görüp altan girsin demiyoruz.... dinledikçe kopuyorum :D bende ümit kayıhan gibi kelle görünce alttan girsin demiyoruz anlıodum ne alaka diyodum :D
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway zuhaa su kelimeye koptum Tillaanı Si.....m :D:D:D:D:D tillaanı ne ya :D ayağımı diyor olmasın
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Hacılar 4 kere dinledim ne rıdvanı ya... Yok öyle bi şey... arkadaşım sen şimdi buna Rıdvan Değil mi diyorsun yani bu haber Televizyonda Ana Haberlere bile çıktı Rıdvan rezil oldu bence Ümit Kayıhan'a :p