CRMU bu konuda kesinlikle haksızdır.bu benim kendi görüşüm bu bir.benim yaşım 30dur ama kardeşim bu üyelikte ne yazdıysa yaşım odur.şimdi bnm yasım 30 diye CRMU kardeş seni yerden yere vurayımmı? adam senin hatanı söylüyor ve haklıda.ben bile bir başka üye olarak rahatsız oldum.senin bu konuda böyle bir EMİR de buluna bilmen için ya RIDVAN olman lazım yada AVUKAT ı ! bu yüzden arkadaşımız bulmuş,eklemiş. %100 gerçektir bu konusma.o özel kanalda çalışan bir agabeyimde var.bu yüzden bence bir özür borçlusun.Ramazan da da özür dilemek yerine gereksiz onur ve haksız gurur yapacak bir adamsan başka bir lafım yok sana arkadasım.
ayrıca "Yapın dedim çünkü bu nerden alındıysa insanların özel konuşmaları deşifre edilmiş bu bir suçtur avukat bey" demissin.bunu yapanlar o özel kuruluşta çalışanlardan başkası olamaz.bu bilinçlice yapılan birşeydir.tamam belki RIDVAN hocadan gizli saklı yapıldıgından bir suçtur ama RIDVAN hocanında ettiği küfürlerden dolayı toplum ahlak yasalarından "bireysel tecavüze" girdiğinden onun ki daha bir suçtur.kısaca sunu bilki arkadaşım RIDVAN ın sucu,bunu cekenin sucu ve yayınlayanın sucu yargılanmadan bunu internette bulup bu siteye koyanın sucunu ne yargılayabilirsin nede cezalandırabilirsin.Yargı böyle işler.Yaşın 25 ! Unutma!