Orjinal Mesajı Yazan: ChenZhen
geçen ntv de %100 futbolda bahsetti bu konudan. Ben normal hayatta küfürlü konuşan biri değilim ama o anda ağzımızdan çıktı dedi. Üçkağıtçı Rıdvan. Allahtan maç sırasında falan "gol olur ......em" demiyo.:D
evet %100 futbolda bahsetti.
"ben normal hayatta küfürlü konuşan biri değilim. o anda küfürlü konuştum. bu arada buradan ümit kayıhan danda ÖZÜR DİLİYORUM..! o ses kaydı buradan nasıl çıktı onuda bilmiyorum ama... vb..."
laflar söyledi programın sonunda :)