Böyle bir futbolu ve böyle bir skoru görünce insanın içi yanıyor,ah be galatasarayım,dün golleri attıkça tromsö maçında atamatıdğımız paslar ve goller aklıma geliyor.Neyse,bari şampiyon olalım,seneye devler liginde inşallah boy gösteririz...inşallah....