Dün de Tromso maçındaki gibi iyi futbol oynadık yalnız Tromso'den tek farkı kaleci bakımındandı bence. Tromso kalecisi(sanırım Weidenfaller gibi bişeydi) çok iyi oynamıştı , Trabzon'un kalesinde ise 3. kaleci konumundaki genç Tolga vardı ve biraz da onun sayesinde galip geldik