trabzonda başkan isitfa etmediği sürece düzelmez bu takım adam halilhodziçi daha bi kere izlemeden teknik direktör olarak takımın başına geçirdi ve atay başkan etrafındakilerin gazına ve dolduruşuna çabucak kapılıp saçmalıyo bazen bu yüzden bugun trabzonun 6-1 7-1 gibi yenilmesi bence iyi olur atay başkan artık bırakır bu takımın yakasını