Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER ya olurmu böle iş yaaaa :drooling: :eek: :mad: :D olur güzel kardeşim olur cimbom bu:)
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER ya olurmu böle iş yaaaa :drooling: :eek: :mad: :D ehe inşallah Trabzon elle gol atmaz bize şimdi. :p
Hasansas1905 FArk olur böyle giderse aslan cimbomum.Bu arada trabzona üzülüyom yaa adamlar ne halllere düştüler
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 ehe inşallah Trabzon elle gol atmaz bize şimdi. :p :p :p :p :p
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 ehe inşallah Trabzon elle gol atmaz bize şimdi. :p ehuehue:Dsüper baba ya:D:D
juzam gs bu gidişle bi 6tılı yapar bunlara trabzonada halilhodziç gelmiş allah sabır versin diyorum bu adama gökdeniz ve simkovyak olmadan trabzon ne yapar hiç bi fikrim yok