Trabzonspor'da teknik direktörün olmaması , Gökdeniz'in cezası , son haftalarda alınan kötü sonuclar nedeniyle moral bozuklugu ;;
Galatasaray'da ise Tromso karsısında alınan yenilgi ve UEFA kupasından elenme , taraftarın takıma kırgınlıgı...
Her iki takımda su aralar büyük sorunlar icerisinde oldugu icin ;
Belli olmaz diyorum..
Bir cimbomlu olarak ;
Bütün olumsuzluklara ragmen cimbom kazanacak ve liderlik koltuguna tekrar oturacak... :P:P