Orjinal Mesajı Yazan: juzam
tartışmaya devam etmek istemezdim ama bu sözlerin ne kadar saçma biz çıkıp anelka golde faul yaptı diyoruz hatta ben bu galibiyeti haketmedik bile dedim ama sen çıkmışsın utanmadan yendik diyecekler demişssin senin takımın hakem kararıyla maç aldığında arif efendinin kendini atmalarıyla kazandığı penaltılarla maç aldığında acaba sen sevinnmedinmi takım yendi diye konyanın tamam ilk golde hakkı yendi ama konyanın dağılması anlamsız değilmi maç o golle berabere duruma gelse neyse anlarım panik yapmalarını ama maç 2-1 de 15 dakka 11 kişi defans yapsan alıyon zaten maçı ki fener 2 kişi defans yapıyo istesen 3ü 4ü atabilirsin yani ama adamlar son 15 dakka çirkefliğe vurdular işi hakem zaten bi garip hem anelkanın faulu gormedi hem konyanın ofsayt golunu gormedi hemde anelkanın penaltıyı gormedi sözün özü şu BİZ HİÇ BİR ZAMAN UTANMAYIZ ÇÜNKÜ BU HAKEM HATALARI HERKEZE OLUYOR bilmem hiç saydınmı sezon başından beri tam 5 tane penaltımız verilmedi ayrıca ne ilginçtir gsnin ve bjknin kazanması gereken hayati maçlar varken sizin gelip fb forumunda rekor kırarak 30 saniyede 2 mesaj atıp fenere sataşmanız ve çamur atmanız utanılacak bişi değilde bizim konyayı yendik dememizmi utanılacak bişi
bu yaptığınız tek bir adı var fenerin şu anki durumunu çekemiyoyosunuz ve çökertmek istiyosunuz yazık ki ne yazık :mad: :confused: :(
1-) utanmadan yendik kelimesine ustune alinma ozaman Fbliler genellikle ddiyorum
2-) Arif kazandigi penaltiyi bunun la ne alaka hakem orda yanlis gormus olabilir nebiliyim ama burda Anelka koskaca kolunu voleybolcular gibi 5 metre havaya uzatiyor bunu 4 tane hakem nasil gormemezlikten gelir sanki gormediler demeyin ? ? ? ?
2 sene once GS-Adana macinda Umit Karanin golunden sonra 100 metre otedeki yan hakem nasil iptal ettirdi ? ? ? ?
3-) ya o golden sonra tum Turkiye gordu FB o mactan 3 puan alacagini tabiki panikleyecekler. orda cirkeflesmediler sadece sasirdilar orda sakin olmak mumkun degil
4-) HAHAHH kendinizi kandirmayiniz Anelkanin penaltisi verilmedi. Niye verilmedi ? vermeyerek Konyanin, diger 16 ve FBli olmayan 60milyonun tepkisini azaltmayi dusundu ama bu komik durumu siz anlamadiysaniz HAHAHAH
5-) fenerin neyini cekemeycemissik ? Erhan Albayrak mac sonu roportajinda herseyi acikladi zaten