arkadaslar galatasaraylılar neden bu kadar bu konuyu usteliyor. eee sanırım gs de bjkte ts de anladı artık fenerbahçeyi durduramayacaz cirkef atmaya basladılar. iyi güzelde galatasarayın 90+3 de Ankaragücü ile oynadıgı macta umit karanın attı gol neyin nesi? orda da bir faul söz konusuydu ve cabası fenerbahçe macı 4-2 kazandı o golden sonra konyaspor 3 gol daha yedi bilmem biliyormusunuz..
Hep Destek Tam Destek.. Forever Fenerbahçe