Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 Arkadaşım imzan bile geçmişin izlerini taşıyor bu savunma çok normal olsa gerek :sly: benim imzamdaki çok büyük bir başarının izlerini taşıyor..oysa siz geçmişten yararlanarak galatasarayı kötülüyorsunz..neyse olan oldu yenen yendi tartışmaya gerek yok bence..önümüzde dolu hafta var AtillA'nın dediği gibi
juzam Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Bizim şike var veya Aziz Yıldırım sayesinde dememiz neden sizi bu kadar bağlıyo.Herkesin fikri kendine. Çünkü sen bu yorumunu fener formunda yazıyosun dolayısıyla bu butun fenerlileri bağlar ve butun fenerliler butaya mesaj yağdırır eğer kendi fikrin varsa git kendi formunda aç konuş ordan bilmem anladınmı? :mad: :(
nuso sike falan yok ya biz bu macı kazanamasakta sampiyonluk icin ilk 3 teydik kazandık yine sampiyoluga oynuyoruz sike olsa golden sonra anlkanın dusurulması war we gercekten penaltı onu nie wermedi???we baskı altında kalarak bir suru yanlıs karar werdi
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Kendi forumumda açsam sanki siz atlamıyacaksınız. inan atlamıycas...söz :D
juzam bak arkadaşım biz hiçbir yere atlamayız sadece normal insanlar gibi girer yazdığın konuya akıl ve mantık çerçevesi içinde cevap veririz atlamak ise bu başlıkta fblilerden çok gs lilerin ve bjklilerin mesaj atması olayıdır yani atlayan biz değiliz bunu anlamışındır inşallah
stavros Anelka isteyerek eliyle topa doknmuş gibi gelmedi bana ama yaptığı hareket fauldü kalan goller çok temiz önümüzdeki maçlarıda kazanıp yine şampiyonz inşallah
nuso ya bence ole karısmama gibi bisi olmasın karsı bir gorus olmassa kendi gorsumuzu genisletemeyiz(way be ne laf ama)
juzam sen bilirsin emin ol ben giripte abuk sabuk cevaplar yazmam ama fenerin ezilmeye çalışıldığını görürsem o zaman iş zıvanadan çıkar
nuso olayı anelka bile unuttu be tamam oldu bunden oncede olmustu bundan sonrada olucak kavga etmeyelim LUT FEN :D:D:D:D
rapper Orjinal Mesajı Yazan: nuso olayı anelka bile unuttu be tamam oldu bunden oncede olmustu bundan sonrada olucak kavga etmeyelim LUT FEN :D:D:D:D bence de yeter artık herkes bilio sonucu ;)
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 tartışma nie devam etmiyo yaaw niee:D:D Yok sorumda kötü niyet arama kesinlikle. Yani bak ne güzel tartışma bitmiş. Biz buna bile sebep arıyoruz. Ben sorayım en iyisi, sence?
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 dostum bi espri olsun dedim sen benim dedigimi yanlış anlamışsın galiba.ESpri yaws:D Smileyleri de gördüm aslında dedim yazmasam mı acaba diye ama neyse olmuş bir kere hadi iyi geceler :D
Mr_AsLaN Bence fener hakketti mucadelesini verdi kazandi tabiki saka ben hayatimda boyle rezalet gormedim ayip bee sonra utanmadan biz yendik derler
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: nuso sike falan yok ya biz bu macı kazanamasakta sampiyonluk icin ilk 3 teydik kazandık yine sampiyoluga oynuyoruz sike olsa golden sonra anlkanın dusurulması war we gercekten penaltı onu nie wermedi???we baskı altında kalarak bir suru yanlıs karar werdi sikiyorsa orda veriridi eminim Konya dan cikamazdi