Maçtan yeni geldim bir bakayım dedim forumlara. Ne böyle diyorum herkeste bir yüklenme durumu. İlk yarıda Konya, Fenerbahçe'ye karşı akıllı bir oyun sergiledi. Sonucunu da 2 gol bularak aldı. Ama ikinci yarı Fenerbahçe herhalde iki gol yemişiz ya ne yapalım bu maçı da böyle bitirelim diyecek mi sandınız? Konyaspor'un gol yememe politikasıyla çıktığı ikinci yarı Fenerbahçe'nin işine geldi. PSV maçında fazlaca efor sarfederek yorulmuş olan ( Serkan, Appiah gibi) oyuncuların yerini taze kanlara bırakması da Fenerbahçe'yi ateşledi. E Konya kontrataklar yapmış, çok da önemli gol pozisyonları yakaladı hangisini attılar sorması ayıp?
Anelka'nın golüne gelince de. Orda eğer gol verilmeyecekse kaleciye faul vardır. El falan yoktur. Ben öyle gördüm en azından. Gol sonrasında ise adeta çılgına döndü Konyasporlu oyuncular. Sanki dövecekler hakemi, öyle bir aralarına aldılar ki sanırım 11 kişi de ordaydı! Hakem de bu pozisyon sonucu sadece sarı kart gösterebildi, bir sarı kart!
Konyaspor akıllı takımsa golden sonra dağılmasın zaten 2-1 öndesin sen hala. Fenerbahçe de normal olarak ateşlendi ve gerisi geldi. Senin Ceyhun gibi bir oyuncun da kalkıp kendini attırıyor ( ki daha erken atılması gerekiyordu bence ) oyundan. Hakem Anelka'nın bariz penaltısını çalmıyor. Ama hayır, şike var !
Kim ne derse desin bu oyunu kazanmayı Konyaspor hak ediyordu, hakem izin vermedi. Şike, şaibe, bilmem ne vs. söylemlerinde bulunamaz. Kimse de olayı kanıtlayamadıkça bu Fenerbahçe Spor Kulübü'ne atılmaya çalışılan çamurdan ileri gidemez.
Konyaspor:2 - **FENERBAHÇE:4**