Şunu anlamıyorum.Konyaspor - Fenerbahçe adıyla konu açılıyor tüm rakip takı taraftarları buraya girip olur olmaz yorumlar yapıyor..
Tamam hakem hataları olmuş olabilir.Sonuçta onlarda bir insan..
Bugün bizim maçta hatalar olur yarın diğer takımlarda olur..
Lütfen yaptığınız yorumlarda biraz daha yapıcı olun,yıkıcı değil..