1)Anelka eli ile gol atmadı, top Anelka'ya bile değmedi, Anelka kaleciye hamle yaptı. Ama hatalı bir goldü, kaleciye faul çalabilirdi.
2)O Dakikadan sonra hakem dağıldı. Anelka'nın %100 penaltısını yedi, takdir haklarını Konya'dan yana kullandı, çoğu pozisyonda pasif kaldı.
3)Görüyorumki konuya Fenerbahçe'li olmayan herkes mesaj atıyor. Bunun altında bir sebep mi var acaba?
4)Nouzer gibi aşağılayıcı kışkırtıcı mesajlar atan arkadaşlar uyarılmaksızın banlanacaktır.
Not : Nouzer FeBe diye bit ithamda bulundu.