RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin alex yine coşmassa hiç bi şi olmaz... Ama konya çökerse kendi ceza sahasına maç 2-5 biter... buyrun abi.. bunu yazdığımda maç 2-0 dı....
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: AtillA fener'in hala şansı var ;) fenerbahçe 3-2 alcak maçı Arkadaşlar şom ağzımı açtığım için hepinizden özür diliyorum. :,( :,( :,( :,( OFF YAAA olmaz böle şey
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Arkadaşlar şom ağzımı açtığım için hepinizden özür diliyorum. :,( :,( :,( :,( OFF YAAA olmaz böle şey senin şom ağzından diildir abi o başka sebepleri vardır mutlaka
torcu35 Of ya tüm umutlarım çöktü.Fener'i tebrik etmekten başka birşey yapamayız.Ama bu iş böyle gitmez Fenerliler bunu da biliyor.
Curcuna Devre arasında bişiler oluyo demiştim ya.Kesin Aziz Yıldırım gerisini anlayın artık :mad: :mad: :mad:
gencfbdaywalker yeter artık ya abartmayın olayı bu kadar zamanında icabında gs maçını da çevirmiştik 3-0 dan 4-3 e :)
rapper helal olsun be Fenerbahçe'm bu maçı da kazanmasını bildin sanırım 20 dakikada 4 gol süper bi olay helal olsun...
CANARY 54 beyler doğru sölemek gerekirse 1. gol anelka bariz elle attı hakem vermedi ama diğer goolerde bişi yok bi gol yedi diye konyanın dağılması anlamsızdı
_RobinHo_ Ya fener de bu hakemlerin yaptıı haksızlıklardan yararlanma konusunda üstüne yoq. Hepsi haram süt içmiş..
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm önce avans verdik beyler :D Hep böle olmaz ama.Öle bi gün olurki o avanslar topluca yağar.Sizi Aziz yıldırım değil devlet bile kurtaramaz :D :D
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 beyler doğru sölemek gerekirse 1. gol anelka bariz elle attı hakem vermedi ama diğer goolerde bişi yok bi gol yedi diye konyanın dağılması anlamsızdı heralde bunu kabullenen tek fenerbahçeli sensin..konyanın yerinde olup dağılmamak imkansızdı bence öyle bir gol yedikten sonra..
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 beyler doğru sölemek gerekirse 1. gol anelka bariz elle attı hakem vermedi ama diğer goolerde bişi yok bi gol yedi diye konyanın dağılması anlamsızdı Öyle bi gol yerlerse dağılırlar tabi