Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
ulan arkadas 2 dakika pc'nin basindan ayrilmiyak 2 gol birden attilar, nasil oldu goller goren varmi...
işte ilk golde yozgatlı orta açtı kale sahası içinde kaleci top eline alırken anelka elini soktu ve topu ağlara gönderdi..
2.gol ise tamamen savunmanın hatası ve ilk golün verdiği moral bozukluğu :(
EDIT: 2-3 oluyor gol nobre inanılır gibi değil yaa :mad:
EDIT 2 : Ceyhun kırmızı kart gördü