stavros Orjinal Mesajı Yazan: AtillA fener'in hala şansı var ;) fenerbahçe 3-2 alcak maçı neden olmasın 0-3 ten 4-3 yapmışlığımız var :D
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: AtillA fener'in hala şansı var ;) fenerbahçe 3-2 alcak maçı He Alir Alir....
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX He Alir Alir.... Hep öle olmuyomu?Yiyiyolar yiyiyolar devre arasında bişi oluyo.Maçı alıyolar.AYRICA FENER'İN YENİLMESİ İŞİME GELİR.
RubenMartin alex yine coşmassa hiç bi şi olmaz... Ama konya çökerse kendi ceza sahasına maç 2-5 biter...
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Hep öle olmuyomu?Yiyiyolar yiyiyolar devre arasında bişi oluyo.Maçı alıyolar.AYRICA FENER'İN YENİLMESİ İŞİME GELİR. aaaa fener 2 tane atti hakliymisin :D
Geyiq Team 2-1 oldu kaleci kale sahası içinde topu tutarken anelka kalecinin eline bariz bir şekilde vurdu ve top ağlara gitti..hakemin büyük hatası yine **EDIT: skor nobrenin golüyle 2-2 oldu** :(
PaoLo_RosSi hakem bunu görmemiş olamaz resmen komedi yaw adam orda kabak gibi eliyle sokuyo topu hakkını yediler konya nın