bu maçı alıp artık liderlik koltuğuna oturmanın zamanı geldi gs maçı kaybederse biz lider olacaz inş. konya maçı şimdiye kadar oynadığımız 14 maçta sadece bi malubiyetimiz var bu oyunla bu ligde yenemeyiceğimizx takım yok çok büyük bi aksilik olmazsa bu maçı
0-2 alırız diyorum anelka, nobre