arkadaşlar bırakın tartışmayı ve şu resimde fifanın neresi daha üstün bi açıklayın yada kendiniz çekip daha ii sini öyle açıklayın benimkiler uydudan çekildide :)

lütfen bi bak şu kaka ya ne alaka ben fotorafları çekerken sırtındaki isimlere bakmasaydım ciddiyim tanımıcaktım
şu çimlere bi bakın neresi ii ya