
abi şu taraftarlardaki nizamaa bakarmısınız.hala tartışıosunuz.fifa olsa kısa yoldan yüzüne 2 tane ülker çikolatalı gofret sürülmüş ronaldinhoyu taraftar die yutturmaya çalışır.fazla uraşmayalım die.yani neyi tartışıosunuz anlamıorm.fifa grafik ve oynanabilirkik açısından tamamen çift 00
fifada çimlere resmen yağlı boya dökülmuış.yüzlerine yukardada belirttiğim gibi çikolata sürülmüş.özellikle gözlere.
Allahıma şükürler olsunki pes var :D yoksa easports bize futbol budur die fifayı yutturcaktı...
aa ek parantez.aslında fifanın şu durumdaki oynanılırlıının tek sorumlusu pestir.adamlar önceden (pes yokken) günde 6-7 saat çalışıp oyun die sunuoları.oynanılabilirlik 0 ama bizde nası oynuomuşuz onları :D sora pes çıktı fifayı geçti falan.fifada günde 48 saat çalışmaya başladı...