Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
daha mi iyi :)
ya arkadaslar neye gore bunu soluyorsunuz bi aciklama yapin ...
adamlar ELMAS gibi parliyor .. cizgi filmden firlamis gibi hala iyi diyorsunuz ?
Aynen katılıyorum. Ya beyler siz neye göre , nasıl bakarak daha iyi fifanın grafikleri diyosunuz. Allah aşkına , futbolcu tiplerine , çizimlerine , formalara , toplara, kramponlara vs. vs. vs. bakın işte.Ya nasıl daha iyi olabilir ya .Hayal mi görüyosunuz. PES resmen dalga geçiyor Fifa'yla grafikte de.. Adamların bir çizimler rezalet ötesi , 2 hiçbiri gerçek tiplerine benzemiyo. Ya nesi iyi , açıklar mısınız ya ? Vallahi kızmayın ama ya biz de var anormallik(ki her şey orta da) ya da sizde? Kendinizi kandırmayın Fifa'nın grafikleri iyi diye. Adam resim koyuyo hala daha iyi diyosunuz. Ayrıca zaten oynanabilirlik ve gerçekçilikte aman ha PES'le kıyaslamaya bile kalkmayın , çünkü Fifa'da bu bahsettiklerim hiç yokken , PES artık bu işte sınırarı zorlamaya başlamış durumda.. Lütfen gözlerinizle bakın şu resimlere.. :mad: :mad: