dikkat sahan cıkabilirdeki Profesor'un Dediği gibi
YAAWWW TAMAM FİFA , FİFA TAMAMMM
TAMAM FİFA DAHA GUZELLLL IIIIYYYTTTTT
YAW ONCA SEY SAYDIK SEN DAHA FİFA DİYOSAN TAMAMMMM FİFA
TAMAMMM FIFA DAHA İYİ .....
:)
uzun lafin kısasi fifa06 yı yukledim bir maci bile bitirmeden bıraktim sildim ...
darılmasin fifacilar ama bu senede tek eğlencemiz
PC de PES ....
Saygılar ...