Bu nasıl mantıksız bi tartışmadır ben hala anlamış değilim...
Herkes grafik diyo,oyuncu yüzü diyo..Peki olaya şu taraftan bakın...
Fifa'da türlü ülke kupası varken,EA CL çıkarırken,Avrupa şampiyonası,dünya kupası oyunları çıkarırken konami napıyo? Master League o kadar...Oyun içi menüleri,seçenekler kariyer modu olsun bunların hepsi her zaman için pes'e göre daha üstün.yapabileceğiniz şeyler geniş.Mesela fifa06 kariyer modda maçın önemine göre tribündeki seyirci sayısı deişiyo..Bana göre müthiş bir özellik...Ve ben bu özellikleri dolayısıyla oynanabilirliği daha kötü bile olsa Fifa'yı tercih ediyorum.
Ha sen etmiyomusun,etme kardeşim..Yani kim neyi beğeniyosa bundan sanane...Ne EA,ne KONAMI sizin babanızın oğlu değilya;) İsteyen beğendiğini oynasın.Neredeyse birbirinizi yiyeceksiniz ya..