pes5 yinede bu hatalarla bile çok güzel
arkadaşlar ben bu hataları gösterince sanki bana kızıyosunuz gibi hissediyorum.(mesela topic i ilk açtığımda hemen pesle fifa arasındaki farklar diye topic açıldı) oyunda ince hatalar çok. bunu hepimiz biliyoruz. özellikle adamların birbirinin içinden geçmesi,kamera açılarına göre seyircilerin kaybolması ve en büyük hata bence önceki mesajlarımda dediğim gibi topun kalecinin içinden geçip gol olması.
bu hatalar programlama hatalarıdır bunlar konaminin çıkaracağı adam akıllı bi patch le düzelicek hatalardır. yani fifa nın hatalarıyla kıyaslanacak hatalar değildir bu böyle biline :)