Orjinal Mesajı Yazan: Mc_Asiii1
Hüç Güleceim Yoqtu :)):gozluk: :D Ne Olmuş Öle Pirese 3 adam Birbirinin İçine Geçmiş Uheheh Grafiklere Bak Sen .)) Şempazinho Falan Bi Kenara Ama Bunlar Affedilemes Bi Kaç Arkadaş grAFİKten BahseDiyodu hehHEH :) kOmedi Gümel İstersem Pes Oynıcam Bakıyım Elim Daha Derinlere Gidicekmi Uheheheh .)
bişey ezberlemişsin şempazinho diye her topic e aynı şeyi yazıp yazıp duruyosun bide sen fifadan ronaldinho resmi koyda görelim bi kıyaslayalım bakalım
bak biz pesciler olarak pes in hatalarını bile kendimiz gösteriyoruz (kendi adıma) yine diyorum bunlar ufak grafik hatası.konaminin çıkarcağı bi patch e bakar. senin fifanda oyuncuya bu kadar zoom yapma olanağı bile tanımıyo, kaldıki pesle fifayı kıyaslayalım
ayrıca bu oyun demo ama ben kimlere laf anlatıyorum ki...