Orjinal Mesajı Yazan: Crim€
Oyun demo versiyon. Böyle hatalar olması gayet normal. Ama pes4 te de böyle oluyodu buda galiba oyunun bi hatası olmalı belkide kasıtlı olarak yapılmıştır gerçekçilik ayaklarına..
gerçekçilik ayağına böyle bişey yapıcaklarını zannetmiyorum çünkü bu hata bi anlık olmadı yaklaşık adam topu 6-7 metre falan sürdü
bide ben pes4 te rastlamadım böyle hataya.(belki bu kadar dikkatli bakmamıştım)
ama bunlar hakkaten küçük hatalar adamlar alt yapısını kurdu her sene bişeyler değişiyo oynanabilirlik artıyo görüntünün kalitesi almış başını gitmiş bencede bu hataların olması normal bu görüntü kimseyi oyundan soğutmaz kimseyede malzeme olmaz :D :D