Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10
Bu nası bi yorum be... Buna benzer bi screen de ben koymuştum...Sana şu kadarını sölim, hani deöişin ya gölgesi çizginin dışında...Gölgeye dikkat edersen sola doğru uzuyo...yani güneş sağ arka tarftan topa değidiği için gölge sol alta doğru uzamış...böle bi yorum yapabilmen için ışığın tam üstten yopa değmesi lazım...
kendince bi yorum yapmışın ama alakasız şeler sölemişin.... :D :D :D
ne demek bu nasıl bi yorum bak arkadaşım sana daha ince anlatim belki ozaman anlarsın.. şimdi evinde bi boncuk falan varsa onu düz bi zemine koy. ve gölgesinin nerden başladığına bak (nereye kadar uzadığına demiyorum) tam boncuğun yere temas eden yerinden başlıyo demi(hangi açıdan bakarsan bak)??? başladığı yeri göremiyosun yanlşmıyım?? ama bunun oyun olduğunu unutmayalım bundaki izdüşüm olayı farklı olabilir. resimde topun temas ettiği yere bak. ışık sağ üstten geldiği için gölge sol alta düşüyor buraya kadar doğru. ama gölge topun yere temas ettiği yerden başlaması gerekmiyor mu?? işte oyunda gölge topun orta kısmınından(ekvator çizgisi:D ) başlıyor(orayıda dahil ediyor gölgeye). işte burda oyunun kendine göre oluşturduğu gölge faktörü ortaya çıkıyor. topun o orta kısmınında çizgiye deyip deymediğini anlamak içinde topun temas ettiği yerden sağa doğru çok hafif bi gölge uzuyor(topun temas ettiği yeri kendi kafandan göster). işte bu gölge topun orta kısmının (ekvator) gölgesi. bunun da çizgiye teyet geçip geçmediğini bi şekilde anlarsın, topun temas ettiği yerle gölgenin çok az sağ tarafa doğru uzadığı yer çizgiye deymediğinden topun çizginin dışında olduğunu anlarsın.
tabi bu benim kurduğum mantık. oyunun çizgi mantığıda tahmin ediyorum bu mantığa göre yapılmıştır.
şunuda söyliim bu bir oyun oyunlarda tabiki hatalar olucak oyun mükemmel tamam ama bu hatalarda pes de olan şeyler bunlarıda kabul etmek lazım...