Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza
abi bak bisey sölüce inanmıcanız fifa2006 da olmuo adamların biri yuwarlanıo walla öle delme fealn yok
hahaha zor olmuo fifa2006 demo oynarken top hızla rakip kaleye gidiodu benim adam pas atmıştı.bende topu yakalamak için kaydım.adam kalen,n içinden girdi öbür taraftan çıktı :D muahaha sora tkrar ağlardan geçti öbür tarafa :D:D acaip gülmüştüm.sora sağdan orta açmıştım.0dan.top dimdirek gitti direğin içinden geçti kalecinin kucağına geldi :D
bu arada bende bu hatalar .ok az oluo...valla müthiş bewnimkiler.ne o onun kafasınmı delio.nede içinden geçio...ama az oluo tabi.fifadada var bu