arkadaşlar bi girmedik topic de neler olmuş yaw :drooling:
olayda tahrik var ama bu kadar büyücek de bi olay değildi bence neyse artık olan olmuş bundan sonra daha dikkatli davranalım çünkü bu alt tarafı bir oyun, burasıda sanal, burada yaşanan hiçbirşeyi kişiselleştirmeninde bi anlamı yok. herkesin kendi görüşü kendinedir bunun üstüne tabiki tartışalım ama düzeyli bi şekilde