arkadaşlar bu hatalar pes in tek büyük (ne kadar büyükse artık :D :D ) grafik hatasıdır bana göre. bu hatayı hemen hemen bütün ikili mücadelelere girince görebilirsiniz, adamların ellerinin, ayaklarının, kafalarının :D birbirinin içinden geçmesini. ama öyle büyütülücek bi grafik hatası değil. fifacılara malzeme olmaz korkmayın :drooling: