dvd den yüklerken aşağıdaki hatayı veriyor:
(( A problem occured when trying to transfer the file 'dataguiloadingbgb102 o.big' from the media ))
kaç kere denedim hatta dvd yi değiştirdim yine aynı hatayı veriyor.yardımcı olursanız sevinirim.Lütfen....