Orjinal Mesajı Yazan: palite
fifa ile neden uğraşamıyorsun kii senin işin bu ama :)
yusuf iyi ki beni tanıyorsun yoksa başkası olsaydı güzel bir cevap verirdim :p
benim ne kadar fifa ile uğraştığımı senden iyi bilen yok
edit : akşam aldığınız cd lerri getirinde bende kopyası yok birer tane alayım