Arkadaşlar kusura bakmayın okulum pazartesi ve salı günleri tam gün olduğu için akşamları nete girebiliyorum :S neyse
Orjinal Mesajı Yazan: Djibril`
gsarrafgil
Tribünün içinden biri olarak , elimdeki Fenerbahçe pankart arşivini seninle paylaşabilirim , tekrar patch yapıcaksan bu pankartları kullanmanı istiyoruz sana uyarsa .
Eyvallah ...
evet verirsen sevinirm güzel olur
Orjinal Mesajı Yazan: pman_714
Ya gssarrafgil bu son patch kuruluyken creation centre a girince masaüstüne atıyo :confused:
Orjinal Mesajı Yazan: zaferkarakas
Bendede normal kariyerimde atmaya başladı acaba bu sorun benden yoksa senin yamadanmı?
arkadaşlar doğru olabilir daha 06 yı yeni yeni tanıyoruz şimdi dediğiniz bu sorunları bende deniycem sonra buraya yazarım sonucu
ben bu topu daha önce 2005 için yapmıştım şimdi 06 içinde yaparım bu gece uğraşayım biterse link atarım