MateJa Orjinal Mesajı Yazan: alperen_18 YA ARKADAŞLAR FB-GS YAMASINI YÜKLEDİM RÜŞTÜ BU HALE GELDİ.SADECE BENDE Mİ BÖYLE YOKSA BENİM GİBİ OLAN ARKADAŞLAR VAR MI????? :) :) bende e o hata var gsarrafgil sanırım yüklemede bi sorun var. dosyalar var fakat yükliyo. oyundaki sadece fifa.db dosyası değişiyo. ne formalar ne top nede menü kit ler değişmiyo
skywalker10 gs formasının renkleri çok açık olmuş. Şimdiki formanın kırmızısı bordo, sarısı da turuncuya yakın...
MateJa patchi tam olarak yükleyemeyen arkadaşlar sorunu çözdüm. vereceğim dosyayı indirin onu deneyin. upload a başladım 10 dk sonra hazır olur
MateJa indirdiğiniz rar dosyasının içindeki tüm dosyaları "fifa 06data" klasörü içine atın ve ardından "setup.bat" adlı dosyayı çalıştırın. yükleme yaptıktan sonra açılan pencereden "process" butonuna tıklamayı unutmayın. Bu arada yama gsarrafgil'in yaptığı yamadır. yalnız ben 1-2 şey ekledim. fb de maçlarını atatürk olimpiyat stadında oynuyo ve top olarakta sarı nike topunu kulanıyo. birde unlock olan herşeyi fiyatı 0. yani istediğiniz özelliği açabilirsiniz. http://files.filefront.com/fbgspatchrar/;4202526;;/fileinfo.html
Gökhan sizden bişey istesem fıfa 06 klasörünün ve data klasörünün resimlerini çekip burda gösterebilirmisin sanırım faklı bişeyler var
Gökhan Eğer tahmin ettiğim şey ise bu sene yamalarda yayınladıktan sonra büyük zorluklar çekecez bu resimler gibi sizde çekip gönderirmisiniz.
Exvision NoBRe gönderdiğin dosyaları kontrol ettinmi hiç? Benim Kaspersky dosyalarda virüs buldu. .. Fenerbahçeyi seçinde kadro ekranında sadece kaleci gözüküyor ve oyundan atıyor.Bilginize..
MateJa kontrol ettim kardeşim ayrıca ben dosyalara dokunmadım bu patch gsarrafgilin yaptığı patch ben hiç bi dosyaya dokunmadan farklı bi yükleme yöntemi denedim. bende kaspersky kullanıyom bu arada
pharoah1907 Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe kontrol ettim kardeşim ayrıca ben dosyalara dokunmadım bu patch gsarrafgilin yaptığı patch ben hiç bi dosyaya dokunmadan farklı bi yükleme yöntemi denedim. bende kaspersky kullanıyom bu arada Bence kontrol etsen ii olur çünkü bende de virus uyarısı yaptı. Not:Avast kullanıyorum...
Exvision gsarrafgil arkadaşın yaptığı yamada virüs uyarısı vermedi ama senin yayınladığın yamada virüs çıktı.Bir daha biraz daha dikkat olursan seviniriz.
Gökhan FB - GS update yamasında hata verenlerden çok çok özür diliyorum kendi şahsi hatam yüzünden yamanın kurulum dosyalarının içine gfxpak dosyasını atmayı unutmuşum bende sürekli gfxpak dosyası 06 klasöründe olduğu için ben bu hatayı farkedemedim LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN YAMAYI TEKRAR BİRAZDAN SAĞLAM BİR ŞEKİLDE UPLOAD EDECEĞİM
pman_714 :D ee yanii. Bu arada bu vericeğin patch'e silmeyi de eklersen sevinirim. Sonra olmazsa fln oyunu baştan kurmuyalım.
Gökhan Arkadaşlar tekrar tekrar özür diliyorum diğer tarafta verdiğim linki de düzeltim aşşağıdaki link tende de indirebilirsiniz yada uninstall yoktur malesef çünkü beğenilmemesi söz konusu değil yani zaten yamada forma falan var kimse silme ihtiyacı duymayacaktır http://files.filefront.com/Fifa06GSFB_update_patchrar/;4247474;;/fileinfo.html
Gökhan şuan başka bir upload yapıyorum burdan indirebilirsen burdan indir yoksa da 1 saat sonra yapabilirmi kusura bakma ama
pman_714 oo hemen indiriyim. İnşallah bunda bi sorun çıkmaz bide bi sorum war bu turuncu top hangi topla değişiyodu??