Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™
Tamam Bugece Yaparım.
Çok teşekkür ederim, ilgi alakana, çok yardımcı oldun sağolasın (ne bitmedik geceymiş, ağaç oldum buralarda), hala bekliyorum Ġöќђдň™ kardeş, bi cevap yaz da, boşuna beklemeyelim, Ġöќђдň™ logo değişterecek diye...