Gökhan Evet Formaların Önünü Gerçek Formalardan Alıyorum. Türkiye"ninde Orjinal Halini Bulursam Anında Yaparım. ;)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: iyi_man82 Ġöќђдň™, fenerbahçe forması bittiyse yayınlayabilirmisin Hayır Henüz Yapmadım Ama Volkan"ın Yaptıkları Muhteşem Onları Kullanabilirsin ;)
Volkan_40_ Merhaba Gökhan birsey soracaktim ben simdi tslyi indirdim kariyer moduna girdim ilk mactan sonra ati,benim düsüncemde tsl de 2. lig olmamasi mi cünkü birkac kez indirmistim sezon sonuna kadar gitmisti ama sonunda gene ati .
Necaty Gökhan kestiğin yere bak göğüstenmi kesilir daha düz biyere bulamadınmı illa bana el attıracan yarın 4 büyükler pankartı yapacam sırf sen gör diye:D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Gökhan kestiğin yere bak göğüstenmi kesilir daha düz biyere bulamadınmı illa bana el attıracan yarın 4 büyükler pankartı yapacam sırf sen gör diye:D Sen Kes Dedin :D
Necaty ama göğüsten demedim sen tam kabarık yeri almışın neyse örnek bişi yapıyımmı şimdilik bi gs yapıyım..
Necaty bayraklar kalite ama efekt verme ayrıca arkayı bayrağın üzerine al multiply yap dalga belli olsun ben bugün çiziyim bi 4 büyükler:D
Necaty Güzel çok güzel oluyoda şu efekti vermesen düz daha iyi değilmi yinede sen bilirsin ama güzel..