Ya arkadaşlar biliyorum pek yeri deil ama işi bilenler buraya genellikle baktuğı için bi sorum olcak.Bu kitraptor da tsl takımlarının hani isimleri yazmıo ya. Yani gostermio ya. Nası ekliyces tsl takımlarına forma? (gs fb hariç)
bi yardımcı olursanız sevinirim. Olmazsanız da canınız sağolsun.