Senden ricam, uzatma bu işi yazdıkça yazmak durumunda bırakıyorsun beni, Ben gökhan la daha sonra MSN'den yazışırım. Neyse, bu tür mesajlar uzadıkça kendimizi üzmekten ileriye gitmez, prensip meselesi yazılan her mesaj'a cevap verme sorumluluğu taşıyorum bu yüzden tatlı bitiriyorum..Bir daha yazma olur mu kardeş..
Gökhancığım, Diyarbakır formalarıda diğer formalar kadar güzel gidiyorsun, özellikle bende ilgilendiğimden Minikitler çok başarılı TEBRİKLER..
Bu arada benim konuda hiç mesajın yok, yeni bir şeyler var istersen bir bakda, fikrini belirt Yeni bir durum bu,
Kendine iyi Bak.MSN'den yazarım.saygılar.
Orjinal Mesajı Yazan: Necaty
Anlıyorum ama Gökhanın Watcher olmadığınada kalıbımı basarım.Senden daha iyi tanıdığım kesin..