onur1551 gerçekten süper olmuş gökhan abi bide fenerin yıldızlı formasını yapabilirmisin zahmet olmazsa ??????????
...Mehmet... bence cok super formalar gokhan sen bi istegim olacak fb tamamı laciver forma (sarısı olmayan forma) onu yaparmisin...
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ...Mehmet... bence cok super formalar gokhan sen bi istegim olacak fb tamamı laciver forma (sarısı olmayan forma) onu yaparmisin... tamam akşam eve geçince uğraşırım ;)
DiMuratti sorttaki cizgiler 3 tane olmasi lazim :) birde butun formalarinda renklendirdigin bazi yerlerde kivrisiklari gozukmuyor template in altina suruklersen template i multiply yaparsan olur ;)
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Face Show Time :) Eidur Gudjohnsen Biraz Aceleye Geldi :) Tanıyamadım Gökhan Bu Kim :p Şaka Maka Dudak ve Renk Hariç Güzel Olmuş..
bjklifatih CTRL+U yapgokhan gudjohnson nin layerinde ve ondan sonra biraz oyna tam uyduramassan EA layer'a gec ve onan oyna tam alir ve CTRL+T yap tam dudak lari EA gface e getir;)
...Mehmet... bence dudak kas ii olmamis ayrica boyun ve yuz rengi uyumlu degil biraz daha ugras bence(zaten aceleye gelmis)...
Venom Gökhan yakinda yeni oyun yaparsan hic sasirmam. Gudjohnsen cok iyi olmamis ama ben sana guveniyorum yakinda mükemmel faceler yapacaksin
Gökhan Yorumlar İçin Sağolun Arkadaşlar. FIFA"dan Nefret Etmeme Rağmen Sürekli İçimden Birşeyler Yapmak Geliyor :)
phatuphatu gökhan kardeş ben sana bişi sorcam senin o yaptığın koyaspor formasını çok beğenmiştim kitraptor ile eklemek istedim ekledikten sonra forma çizgilerle parçalanmış bi şekilde çıktı kitraptorda ve de oyunda göremedim bi yardım edersen sevinirim bu arada yaptığın face renk tonu hariç çok güzel devamını beklioz...
phatuphatu http://img503.imageshack.us/my.php?image=kopyas305kopyas305kopyas305kon.png bak burdaki reme bi belki derdime çare bulursun bulamassan da canın saolsun
Gökhan Ama Bak Forma PNG Formatında Paint ile yada Benzeri Program İle Açıp BMP halinde kaydedip ÖYle Oyuna Atman Lazım ;)
phatuphatu saol be kardeşim işimi gördün saol...bu arada senden bişi isticem konuyu tam gezmedim eğer yaptıysan kusura bakma gençlerbirliğinin valencia gibi giyindiği basit bi forma vardı ya onu müsait olduğun bi gün düşünsene herşey için saol başarılar