...Mehmet... allah razı olsun gökhanda kit raptorda bmp resmi arıyor ama bu resim bmp degil bunu göstermiyor...
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ...Mehmet... allah razı olsun gökhanda kit raptorda bmp resmi arıyor ama bu resim bmp degil bunu göstermiyor... Resme Sağ Tıkla Düzenle De Paintte aç.Farklı kaydet de sonra bmp olarak seç sonra kitraptordan at ;)
W0LF Gökhan yaptığın yamaların tümünü tek konuda toplasan 1 gün kaçırınca hepsi kaçıyor :) Bi de teşekkürler için sitenin birinde teşekkür tuşu var istediğin üyeye teşekkürü burdan edebiliyorsun.
ziya kalkavan Gökhan Kardeş Bişey Daha Sorcam bendeki fx5200 kartında 2006 oyununda menü ve oyun çok yavaş senin dediğin Ati Radeon X300SE 256 MB PCI Express kartında bu sorun olmaz dimi..????
ЦОĿKÁИ GÖKHAN abi alisami yen sorunu aynı bulentbag abideki gibi bendede GEFORCE FX 5200 (NVDIA 128 MB) kullanıyorum berbat bi şey bu kart!!:( bi el atarsan sevinirim...
bjklifatih Orjinal Mesajı Yazan: omergormez Gökhan Kardeş Bişey Daha Sorcam bendeki fx5200 kartında 2006 oyununda menü ve oyun çok yavaş senin dediğin Ati Radeon X300SE 256 MB PCI Express kartında bu sorun olmaz dimi..???? ben ati 7000 nen oyniyorum hersey super hizle hic sorun yok FEAR ve CALL OF DUTY 2 gibi oyunlar oyniyorum baska lari yapamiyorum bende yeni karti olanlar:D:D:D:D:D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: omergormez Gökhan Kardeş Bişey Daha Sorcam bendeki fx5200 kartında 2006 oyununda menü ve oyun çok yavaş senin dediğin Ati Radeon X300SE 256 MB PCI Express kartında bu sorun olmaz dimi..???? Olmaz;)
Venom kendine haksızlık etme bence gayet güzel olmuş ama sanki kırmızıyı biraz daha koyu yapsan(yada gölge efekti) daha iyi olur
Bulentbag Yaşa Gökhan R.Madrid gibi bu da arada kaçtı galiba ellerine sağlık, forma nın orjinali renkleri saymazsak böyle zaten, paylaşımın için sağol.. Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Kabul Ediyorum Berbat Oldu :)
...Mehmet... Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Kabul Ediyorum Berbat Oldu :) sen buna kotu diyorsun ya yaben hiç yapamıyorum bence hiçde fena olmamıs
UnWeR Ġöќђдň™ abi çok güzelde o sol taraftaki büyük çizgiyle formanın arka tarafının birleştiği yerde amblem var o ne oluo :D valla anlamadım
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: UnWeR Ġöќђдň™ abi çok güzelde o sol taraftaki büyük çizgiyle formanın arka tarafının birleştiği yerde amblem var o ne oluo :D valla anlamadım Arada Kaçmış :D Antep Logosunu Yapıştırırken Bir Teki orda Kalmış :)