Kerim le başlamışsın bende Kerim le devam ediyim fazla söyleyecek bir şey yok aslında bir zaman yollarımız yine bir şekilde birleşir..Gönüller bir olsun...
Vallahi O kadar güzel yazmışsın ki kendimi alıkoyamıyorum fırsat buya, insan her zaman böyle seviyeli ve ne konuştuğunu bilen aklı başında bir muhatap bulamıyor bulabildiğini sandığın insanlar da genelde kendine güveni olmayan ne konuştuğunu bilmeyen, paylaşacak bir şeyler de belli bir yerden sonra tıkanıyor her zaman böyle fırsat bulamayabilirim, düşüncesiyle herkesin her mesajına hızır gibi yetişen,her istenileni elinden geldikçe yapmaya çalışan ve yapanda bir insanla muhatap oluyorum şimdi, o yüzden benim için değerlisin kardeş ve kıymetin her zaman tarafımdan bilinilecektir bilesin.
Eve 00:45 te geldim, Telegol bitti, İnternetteyim,MSN tamamdır, senin teklifi kabul ettim ve kişi listeme ekledim, bilgin olsun, bu arada NOBRE de eklendi kişi teklif gelmiş bu MSN ne güzel birşey Burda da DiMurattiye teşekkür etmek lazım aklıma o girdi formalar için yardım istemiştim MSN falan demişti, umarım başarırız bilgisayarla aram çok iyidir teklif için Teşekkür ederim kardeş.
Kore Ligini pek bilmiyorum ama isviçre ligi kore ligine göre daha göz önünde en azından isviçre tk.ları uefa da devam ediyorlar,inan bana kardeşim, derdimizi kime anlatacağız bu konuda, kim çare bulacak, İsviçre maçından sonra zedelenen imajımızı, aldığımız ceza bile şu oyunda olmamamız için bir neden olarak görecekler ne alakası var diyebilirsin ama işte bunlar nasıl söylenir ki, siyaset,pazar,duygusal(maddi), Nasıl GS'nin Unutulmaz maçları adlı DVD'sinde Neuchatel Xamax'ı 5_0 yendiğimiz maçtan sonra Mustafa Denizli Türk Futbolcusunun kafasının içinin(Beyninin) değiştiği bir maçtır dönüm maçı diyor ve o yıl yarı finale kalmıştık, Monaco'yu eleyip, EA'nın bize bakışına örnek vermek için anlattım bunu, herşey önce kafada tasarlanır, bizde gönülleri feth etmemiz lazım, senin söylediğin o kendini bilmezler ile gönül falan kazanılmaz insanları kendimize iyice düşman ediyoruz oysa daha seviyeli bir uslüp la isteklerini belirtselerdi o kişiler belki bugün düşünmelerini sağlayabilirdik yine de umudumuzu kırmamamız lazım galeyena geliyoruz kardeş sanırım o zamanlar bir konu açılmıştı Almanyadan üye olduğunu idda eden bir arkadaş, EA'ya inglizce mesaj mı atmış, TSL olayını forumda tartışmış vs.vs.vs.
Bende de ne hafıza varmış ya yakında kafayı tırlatmazsak iyidir valla,
bu kişileri bireysel olarak sen veya benim, bizlerin gayretiyle eritmek gerekiyor ama buda çok zor..
Database dosyaları haklısın küçüçük bir fsh bile işi berbat etmeye yetiyor, fathbuilder de bir yere kadar 18 Tk.mı sıfırdan yaratmak, söylüyorum ya emeğiniz çok büyük, birde proğramlar müsaade etse insan gam yemeyecek ama, senin bir dosyayı kurup deneme aşamanı bilgisayar başında çektiğin sıkıntıyı iyi biliyorum, insan bilgisayar'a küsüyor...
Seni en iyi ben anlarım bu siteden kimler geldi kimler geçti,örneğin Wolf sanıyorum fifadelisi diye bir site mi kurdu ne yoksa watcher miydi..Yani kardeş keşke yüz yüze görüşme imkanımız olsa bir bardak çayımızı yudumlarken bu tür muhabbetleri yapsak ama...
SCN Her dönem, sene Fifa severlerin en gözde sitesi olmuştur, değerli arkadaşları kaybetsek te, hayat onları başka alanlara taşıdıysa da bu gün de sen varsın, Kerim var az bir ihtimal de olsa, Watcher veya Wolf uzaktan da olsa yine kardeş site vs.
bu işin üstesinden geliyorsunuz ne mutlu sizlere ki, SCN yi ayakta tutuyorsunuz.
Bu Alisamiyen FSH dosyalarından bahsetmişsin bir konuya şimdi bahsedeceğim benzer bir cevap yazdım ama hatırlayamadım şu senin Ataturk stadına yaptığın uptade'den sonra aklıma geldi, Ataturk Stadı zeminini,Gökyüzünü hatta Türkiye Bayrağı,yine bu Konu başlığı altında sayfa kaç bilmiyorum taraftarları bile editlemiştin diyeceğim şu Samiyenin seyircilerinde veya Genel texture de bir sıkıntı yok sıkıntı sadece örneğin benim sistemde sistemimi söylüyeyim;
256MB GE FORCE 6800 GT TDH 256 BİT (NVİDİA) EKRAN KARTIM
Bende sadece zemin diyarbakır oluyor, yeşil_kırmızı birde sanıyorum gökyüzü simsiyah,Işıklar yanmamasına rağmen tuhaf bir aydınlık oluyor nerden geliyor bu ışık çok merak ediyorum acaba sokak lambaları mı yanıyor falan..ha.haaa
İşte kardeş laf lafı açıyor böyle, bayağı da uzun oldu umarım sıkılmadan okursun ben bile başa dönüp bir okuyuvereyim bir yanlış cümle kullanmışmıyım diye okurken bile sıkıcı olmuşum bile diyerek artık yatmalıyım şu an Saat 03:58 olmuş sen şimdi mışıl mışıl uyumuşsundur hemen bende kaçıyorum kendine iyi bak kardeşim görüşmek dileğiyle..