beyler eski fifalarda bayan şey bir pozisyon combinasyonu yakaladıgınızda onu hep kullanabilmenizdi, yeni fifa 06 da dikkat ederseniz bu problem yok 2 defa yaptıgınızda rakibiniz ona göre önlem alıyor tabi bu dedigim beginner için geçerli degil, Belki pes bazı konularda fifayı geride bırakmış olabilir.Ancak şu bir gerçekki bu fifa 06 sürümü pc de pesi benim nazarımda geri bıraktı...Bence pes mi fifa mı tartışmasına girmek gereksiz,
ben PS2 de pes oynarım , pc dede fifa oynarım , bence pes,ps2 deki estetikligi pc de başaramıyor....