villarealle kariyere başladım.dün akşam 7:30 dan beri oynuyorum.oyun çok güzel.ayrıca kariyerli rpg gibi olmuş level up sistemi sorulara cevap seçenekleri ile sanırım kaderi etkiliyo.ayrıca futbolcularla kontrat yapman ve bu olayı takip etmen lazım.acayip lisans var databasesi çok kapsamlı oynanabilirlik oynamaya değer, çok zevkli .yanlış hatırlamıyosam transfer update si yapılmış ve belirtilmiş bu.sanırım ağustosunsonu olarak ama owen hala realde.bazıları eklenmemiş.polonya ligi var( ne gerek varsa),sadece fener ve galatasaray var ve formaları berbat.genel anlamda tarihin en sağlam fifası.giriş introsu bakmasan ekrana frp oyunu falan zannedilecek düzeyde mistik.dediğim gibi tarihin en iyi fifası.ama en iyi futbol oyunu mu?tabiiki değil ama rahatlıkla oynanacak bir oyun içeriği bile yeter devasa olmuş.ayrıca gameplay demodan çok daha zorlu.bazıları demodan farksız olur diyodu ama olmadı