Orjinal Mesajı Yazan: fbmurat
yani..
yani ben grafik bakımından beni etkileyecek oyun istiyorum... adamlar topsuz alanda garip garip koşmayacak... hayatımda hicbir futbolcunun yapamayacagın bir anda dengeli geri donus olmayacak.... ve en onemlisi zevkleri ve renkleri tartışmamalıyız.
Herkes baksın kendi keyfine... pesde futbol oyunu fifada... kim ne isterse onu oynasın...
bana gorede pes cok kotu...