ya arkadaslar pes 5 te hangi turk takim lari var fifa 5 sene de bir yeni turk takmi koyuyor oyle daha da guzel oliyo pes de guzel ama bunlar bir oyun hesas mac degil hesaz istiyosan git lig tv e bak adam lar feneri ilk defa koydular olur boyle seyler seneye inshalah duzeltiler.
hem pes 5 lisansi yok oyuncu isim leri berbat takim lari da bunlara neden biresy demiyonuz da fifa ya hemen haraket :S:S