crack falan istemiyor ki oyun cd nin icinde daemon die bi program var o hallediyor herşeyi benim sorunum şu.
benim kafedeki pc ler sempron 2600+ 512 ram 9550ge ekran kartı yalnız oyunu actıgımda görüntüyü tele moduna aldıgımda es kiden PES de oldugu gibi cimlerde böyle kare kare gecikmeler oyuyor gibi bunu farkeden veya cözen var mı?